Неділя, 05.02.2023
ДПТНЗ "Зноб-Новгородський ПАЛ"
Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [7]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Мої статті

Спрямованість роботи

В ліцеї створено систему державно-громадського управління навчальним закладом, яка забезпечує тісну взаємодію всіх ланок управлінської структури. Управлінська структура на рівні ліцею представлена адміністрацією (директор і заступник директора). Щорічно директор ліцею звітується перед громадськістю про стан навчально-виховної, методичної роботи, економічної та фінансово-господарчої діяльності.

Заклад активно взаємодіє з органами місцевого самоврядування, відділом освіти у Сумській області, службою у справах дітей, районним відділом внутрішніх справ, відділом поліції. Керівництво ліцею тісно співпрацює з органами учнівського самоврядування й батьківським комітетом.

Основним органом держано-громадського управління закладом є рада ліцею. До її складу увійшли представники від педколективу, батьків і учнівського самоврядування.

Свої повноваження рада ліцею реалізує через контроль за станом харчування й медичним обслуговуванням, навчанням і поведінкою учнів; разом з адміністрацією ліцею контролює ви­конання Статуту навчального закладу, затверджує режим роботи ліцею, розглядає питання родин­ного виховання.

Представники ради беруть участь у засіданнях атестаційної комісії, у рейдах з обстеження житлово-побутових умов проживання учнів із малозабезпечених і проблем­них сімей, розглядають питання щодо морального й матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, подають на розгляд педради пропозиції щодо поліпшення позакласної й позаурочної роботи з учнями.

Ліцей бере активну участь в організа­ції та проведенні заходів, спрямованих на охорону життя й здоров'я учасників навчально-виховного процесу, організації дозвілля й оздоровлення уч­нів.

Учнівське самоврядування тісно співпрацює з адміністрацією ліцею й батьківським комітетом.

Взаємодія й співпраця педагогічного колективу з радою ліцею, депутатами місцевої ради, підпри­ємствами селища плідно впливає на поліпшення результатів навчально-виховного процесу, рейтингу навчального закладу й спри­яє вдосконаленню державно-громадської систе­ми управління.

  • навчальний заклад – це відкрита соціально-педагогічна система, яка взаємодіє з багатьма соціальними інститутами. Суспільний рейтинг закладу сформовано суспільною оцінкою мешканців селища, успішною діяльністю закладу, ступенем задоволення учнів та батьків освітніми послугами в навчальному закладі та науково-методичним рейтингом закладу.

Адміністрації, педагогічному колективу притаманні такі якості: висока виконавча дисципліна, толерантність у відносинах з батьками та учнями, оперативність у вирішенні проблемних питань на рівні ліцею.

Категорія: Мої статті | Додав: Admin (05.04.2017)
Переглядів: 343 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2023
Конструктор сайтів - uCoz